Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?
Miley Cyrus ve Liam Hemsworth Ayrıldı Mı?
Miley Cyrus ve Liam Hemsworth Ayrıldı Mı?
13
Mar

2009 yılında beraber oynadıkları ”The Last Song” filminin çekimlerinde tanışan ve ilişki yaşamaya başlanan Miley Cyrus ve Liam Hemsworth çifti hakkında ortaya kafaları karıştıracak bir dedikodu ortaya atıldı. Geçtiğimiz yıl nişanlanan ve 2014 yılının yaz aylarından evlenmeyi planlayan çift, PageSix gazetesinin haberine göre nişan bozuldu. Gazetenin manjetlerinde yer alan haber ise şöyle;

Miley ve Liam ayrıldı. Miley partilere gitmeyi ve eğlenmeyi çok seviyordu. Bu alışkanlığı Liam’a zor geldi. Liam son zamanlarda arkadaşlarına Miley için ”O çok değişti. Eskisi gibi değil” diyordu.

Çifte yakın bir kaynak da gazeteye bir açıklamaya yaparak haberi onayladı;

Daha önce ayrılmışlardı, şimdi tekrar ayrıldılar. Miley Liam’dan şüpheleniyordu, kendisine ihanet ettiğini hissediyordu. Ama kimseye belli etmek istemediği için Twitter’dan da böyle iddialara yalanladı.

Miley ve Liam hakkında çıkan bu iddialar hakkında ne düşünüyorsunuz?

 


Yazı Hakkında 33 Yorum Yapılmış
damla dağ
1 seneönce
yazdı

ohaa resmen robsten ilişkisine döndü ama bn tekrar robsten gibi barışacağına inanıyorum :))

    twihard and directioner
    1 sene önce
    yazdı

    aa sen ciddi misin robsten barışiritımı çok sevinirim yaa:D

    Smiler ,Drectioner louis T.
    8 ay önce
    yazdı

    robsten barışmdı rob un sevgilisi var .elvis presly nin torunu

    RobSten'in Meleği
    8 ay önce
    yazdı

    Orda dur yanlişın var canım Rob, Elvis Presly
    torunuyla felan çıkmıyor. Açıklama aylar önce yapıldı. Artık her dedikoduya inanmaktan vargeçin cok sinirimi bozuyor. Sazan gibi herseye inaniyorsunuz!

    Adınız Soyadınız
    8 ay önce
    yazdı

    Orda dur yanlişın var canım Rob, Elvis Presly
    torunuyla felan çıkmıyor. Açıklama aylar önce yapıldı. Artık her dedikoduya inanmaktan vargeçin cok sinirimi bozuyor. Sazan gibi herseye inaniyorsunuz!

derin su
1 seneönce
yazdı

off ayrılmasınlar yaa

    defne
    7 ay önce
    yazdı

    arkadaslaar inanmayın gerçek olsa miley açıklama yapardı yazcak biişi bulamıolarr uydurup uydurup yazıolar zayn kaza geeçirdi dediklerinde iinandınızda ne oldu bu sayfadaki hersey dogru deil

Smiler
1 seneönce
yazdı

Barışsınlar :/ Miley Liam’ı çok seviyordu üzülmesini istemiyorum yaa :(

adele
1 seneönce
yazdı

Ya bitmesinnn. Çok tatlılardı

eda
1 seneönce
yazdı

bence yalannn

forever kıdrauhl
1 seneönce
yazdı

en çok bunlar yakışıyodu gerçek aşktı lan bitmesin yaaa

Directioner
1 seneönce
yazdı

Barışsınlar!

elya genc
1 seneönce
yazdı

Ama haklı Miley Lst Song taki kız değil artık ama Miley böyle rack tarzı felan olan bi admala evlenmeli :D

Miam
1 seneönce
yazdı

LİAM BİR DAHA MİLEY GİBİ BİRİNİ BOK BULUR. -,-

Miley
1 seneönce
yazdı

Yaaa hayır :( :( :( Ayrılmasınlar bence çok yakışıyolar ve çok şirinler. <33

begüm
1 seneönce
yazdı

perez hilton un sayfasın da gördüm bunu liam ın aldatma ihtimali var ama bence ikiside mükemmellerdi. barışmalı ve evlenmeliler. evliliği bile düşünen kişilern aşkları böyle bitemezzz

Directioner
1 seneönce
yazdı

Bence 2si çk tatlıydı ama birbirlerine uygun değiller sanırım :( bence miley one direction grubundan harry styles ile çıkmalı çok yakışırlar :)

mileycyrus
1 seneönce
yazdı

bence ayrılsınlar çükkü ben liam ı sewmiyorum ve hiç uyumlu değiller ayrıca liam miley’i ALDATIYOR!!!

ebk
12 ayönce
yazdı

yuh artık ya salak mı miley liam gibi oğlanı bulmuşda kaçırıyo bence liam onu aldatmış değildr bnce liam mileyin son zamanlardaki berbat değişikliğine dayanamadı.mahvetti kendni miley.

sedef yazici
10 ayönce
yazdı

bencede miley cok degisti sactarzindan turun giyimine kadar ben liama hak veryom acikcasi

....
9 ayönce
yazdı

bence hiç uymlu değillerdi zaten liam a uygun biri değil miley fazla tuhaf biri, liam daha iyisini hak ediyo miley kendini mahvetti,,, haksızsam söyleyin miley liam ı hak etmiyo.

    defne
    7 ay önce
    yazdı

    özr.d ama sen kendini jenifır lopezmi sanıyyıosun yoksao musunda ben çıkaramadım

adhsgj
9 ayönce
yazdı

heellleee mallar liam mileyi gerçekten seviyosa zaten onun her seyiyle her haliyle kabul eder ayrıca yakışıyolardaa sizenee yanii

defne
7 ayönce
yazdı

arkadaslaar inanmayın gerçek olsa miley açıklama yapardı yazcak biişi bulamıolarr uydurup uydurup yazıolar zayn kaza geeçirdi dediklerinde iinandınızda ne oldu bu sayfadaki hersey dogru deil

Smiler Emel
7 ayönce
yazdı

Barışmasınlaf! Liam Miley’i defalarca aldattı ama Miley göz yumdu

freak
6 ayönce
yazdı

Miley kontrolden çıktı ve Liamı hak etmiyor

ayşe fatma
5 ayönce
yazdı

liam salak

ryn
5 ayönce
yazdı

iyki ayırmışlar zaten ooooo karıyı kim çeker beee salak mtv de neler yaptığını gördü bence kardeşimm liam iyki ayırılmış ama kusura bakmasın da liam bi de o taş kızı bulamaz söleyim

şevval eda
3 ayönce
yazdı

Barışsınlar :(

şevval eda
3 ayönce
yazdı

off ama miley çok güzel değil mi abi yaa

hilal
3 ayönce
yazdı

bence ayrildilar yoksa basina sizdirmazlardi ve mutlular ama miley lm icin aynisi olucagini zanetmiyorum cunku mayli deyiste artik kafa yapilariniugucagini zanetmiyorum isallh ikisinde mutlu olurlar

büşra
3 ayönce
yazdı

ayrılmayın yhaaaaa

liam
3 ayönce
yazdı

liam gel benle çık lannnnnn oyşş <333

Çok Okunanlar
Son Yorumlar
jaggag perrie'yi sevebilir ama şunu bil onlar o şarkıyı perrie için değil milyonca direction'ın dinlemesi için yazıldı
ya iyi de kendall&kylie o kadar da gündemde değil şu sıralar dlksjdl genel anti mantığı: selenayı kötülemek için herşeyi uydurayım
Siz nasıl bir hayal dünyasında yaşıyorsunuz (sen ve senin gibiler) artık anlayan diye heceliyorum z-a-y-n p-e-r-r-i-e-y-i s-e-v-i-y-o v-e- s-i-z-i-n g-i-b-i b-i-r- g-r-u-p s-a-l-a-k i-ç-i-n g-ü-z-e-l-i-m i-l-i-ş-k-i-l-e-r-i-n-i b-i-t-i-r-m-e-z-l-e-r ok ???
Evet büşra selena annesini ve üvey babasını menajerlikten kovmuş.selenanın menajerleri annesi ve babasıydı istersen araştır
Kızım sanane ya malmısın Nesin kızın düşüncesi bu.Herkesi kendin gibi sanma,zaten şu aralar türkiyenin suyu çıktı bizde akıllı arıyoduk,sen bence buralarda dolaşma zaten. bu ape mape saçma şeyleri de zaten siz çıkırdınız kıskancınızdan.perrie çok güzel bir kız,forever zerrie <3 <3