Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?


Miley Cyrus ‘Wrecking Ball’ Müzik Videosu Kamera Arkası Fotoğrafları Yayınlandı

Adından sıkça söz edilen ünlülerden biri olan Miley Cyrus‘ın  Terry Richardson yönetmenliğinde çekilen  ‘Wrecking Ball’ müzik videosunun kamera arkası fotoğrafları yayınlandı. 1 günde en çok izlenme (VEVO) rekoru kıran videonun işte kamera arkası görüntüleri;

Etiketler:



Yazı Hakkında 22 Yorum Yapılmış
sena
1 seneönce
yazdı

tam ama tam bir oro………spu oldun artık kimse karşı çıkmasın

    melike
    1 sene önce
    yazdı

    oruspu ? o sadece klipte birşeyler anlatmak istiyor liam i hala sevdiğini anlatmak tüm çıplaklığıyla ama siz bazı düşünsezicler ‘ ah çıplak porno çekiyor sanki’ ‘oru..’ gibi laflar söylüyorsunuz kelimler inciyyor ama siz anlamıyorsunuz

    Smiler
    1 sene önce
    yazdı

    Miley o klibi onu terk eden Smiler’lar için çekti anlamıyo musun? Hayranları onu bıraktı artık hayranları yok…artık hayranları olmadan çırılçıplak

OROSPUSUN MİLEEEYYY
1 seneönce
yazdı

SU HALİNE BAK YA ACİYORUM EZİK MAL BEYİNSİZ BOYLE TİP GORMEDİM KENDİNİ MAHVETTİ RESMEN Bİ A**İNİ ACMADİGİ KALDİ SALAK İSTE OROSPU YA MAL MAL MALLLLLLLL

    Esra
    1 sene önce
    yazdı

    ALLAH(C.C)SİZİN BELANIZI VERECEK YHA O BİR İNSAN EVLADI O DA BİR KUL.YHA O NE YAPTIYSA YAPTI SİZİ İLGİLENDİRMEZ ORDA SEN GALİBA SADECE ÇIPLAKOLDUĞUA BAKTIN DEMİ YANİ?AMA MİLEY ORDA AĞLADI SAMAMİ İÇTEN GERÇEKTEN AĞLADI ANALAMIYOMUSUNUZ O KENDİNİ TEMSİL EDİYO SİZ SADECE SESİNİZİ KESİP OTURUN..

    SmilerSelenator
    1 sene önce
    yazdı

    Madem “or–pu” ozaman niye haberlerine bakıyorsun? Maşallah Miley’i kıskananlarda baya patlamış yani… Oruspu diyorsun ama onun ne çektiğini bilmiyorsun. Oyüzden kes çeneni otur biz smilerlar olarak bir gün karşına çıkarsak hiç şaşma .. Miley’e laf edersen sahte kişiliğinle mallığını aynada bulursun =)

OROSPUSUN MİLEEEYYY
1 seneönce
yazdı

BALYOZ MUDUR NEDİR ONLA İLK SEVİSEN KASARA MİLEY DENİR HAHAHAHAHA

    SmilerSelenator
    1 sene önce
    yazdı

    Hahaha ? Ne mal olduğunu belli ediyorsun. Sen sadece çıplaklığına bakmışsın . Onun ağladığı da var İlluminatiden çıkmak istiyor fakat bunu yapamıyor. zorla illuminati. oyüzden bence kaşar balyoz hahaha diceğine git bi otur araştır sonra gel karşımıza.

Demilena=Aşktır
1 seneönce
yazdı

‘Oruspu miley’ adlı şahıs miley in haberlerini okumak zorunda değilsin veya kliplerini izleme ve biriyle dalga geçme hakkın yok ona ne kadar hakaret edersen et eline hiç bir şey geçmeyecek!!!Miley e küfür ederek seviyenin ne kadar düşük olduğunu anlatıyor şimdi sus!

    Göknil
    1 sene önce
    yazdı

    Klibi ilk gördüğümde şaşırdım. İlk çıktıgı gün herkes bana anlatmaya başladıgı için dün akşam izledim. Bence ön yargılı insanların burda yeri ne ben n onu anlayamadım tamam beğenmediniz ama onun yerinde siz olsaydınız size o kelimeyi söleselerdi. Ölmek mi istersiniz yoksa örgütün hükümü altınd yaşamak mı ? Empati kurun hala aynı düşünce içindeyseniz onun şarkısını dinlemeyin veya idolününüzü hak etmiyorsunuz. Ya idolünüz böyle bir klip çekse benim idolüm benim sorunum. Katılıyorum demilena

selenator
1 seneönce
yazdı

Anlamadan konuşmayın, klibi çeken Terry Richardson çekmiş pardonda biz burada prngrafiyi sanata çeviren adamdan bahsediyoruz yani Miley’nin kıyafeti olmasını beklemeyin burada. Hem çıplaklık asıl bizi temsil eder, saflığı temsil eder.Klipte hala Liam’ı sevdiğini anlatmaya çalışıyor ağlıyor ama siz %90 prn %10 müzik diyebiliyorsunuz.

Elif Biebs
1 seneönce
yazdı

ÖNCE ŞARKI SÖZÜNÜ OKUYUN ! liamı TÜM ÇIPLAKLIĞIYLA sevdiğini söylüyyor !!! BİDE ŞARKIYLA ANLAMSIZ DİYOSUNUZ ! ARKASINDA YIKILMAYAN DUVARDA SANIRIM SMILERS VEYA İLLU ! MILEY SURTUK DEGIL ! bu arada rekoru kirmamiza yardim ettiginiz icin tesekkurler asdfg D

Göknil
1 seneönce
yazdı

Klibi ilk gördüğümde şaşırdım. İlk çıktıgı gün herkes bana anlatmaya başladıgı için dün akşam izledim. Bence ön yargılı insanların burda yeri ne ben n onu anlayamadım tamam beğenmediniz ama onun yerinde siz olsaydınız size o kelimeyi söleselerdi. Ölmek mi istersiniz yoksa örgütün hükümü altınd yaşamak mı ? Empati kurun hala aynı düşünce içindeyseniz onun şarkısını dinlemeyin veya idolününüzü hak etmiyorsunuz. Ya idolünüz böyle bir klip çekse benim idolüm benim sorunum.

lovatic
1 seneönce
yazdı

melike liam ı hala sevdiğini naşka türlü anlatamaz mı yani

Merve
1 seneönce
yazdı

Klip başlarken arka planlar beyaz yani Miley’nin masumluğunu gösteriyor ve Miley ağlıyor, dertlerini bizlere anlatıyor…

Klip başlıyor ve ekranda “Duvar” görüyoruz. Duvar Miley’nin aklını temsil ediyor.

Yukarıdaki “gülle” ise yıkımı belirtiyor.

Miley’nin elindeki çekiç ise burada cinsel organ olarak gözüküyor ve cinselliğe zorlanıyor.


* Miley içerideyken önce çekiç ile duvar yani aklını etrafta gezdiriyor ve yukarıdan gülle geliyor, Miley’nin ilk aklına vuruyor. Miley burada korkuyor fakat çok büyük yıkım değil sonra gülle 1.duvarı yıktıktan sonra içeri girip 2. duvarı da yıkınca Miley iyice korkuyor ve ağlamaya başlıyor…

En son duvar kırılırken Miley duvarın yanına gidiyor ve tamam pişmanım size uyacağım bana zarar vermeyin diyor.

-Fakat klibin en sonunda da Duvarı yani “Aklı” gidiyor…

Bu arada kendi kendine vurduğu birkaç kısım var, oralarda ise “Ben bunu neden yaptım?” dercesine kendine kızgınlığını belirtiyor.

(Miley öldürülmemek için Illuminati’nin ona sunduğu Seks ve uyuşturucu tuzağına düşmekle yetiniyor. Artık onlar ne isterse, onu yapacak.)
Illuminati’nin amacı Miley’ye ”Orospu, sürtük, fahişe vs.” denilmesini, Selena’ya ”Melek vs.” denilmesini istiyordu. We Can’t Stop’ta ve Wrecking Ball’da çok söylendi. Bir de zorla çektirdiği çıplak fotoğraflar var. Twerk yaptığı videolar falan. Selena’yı övüyor herkes. Ama aslında burada masum olan Miley. Hiç dikkat ettiniz mi, davranışlara? Selena’nın davranışlarını ve Miley’in birkaç sene önceki davranışlarına bakın. Bu sene zaten Miley tamamen zihin kontrolü altında yaşadı. 

Illuminati’nin Miley ve Selena için kurduğu plan bu. Miley’yi düşürüp Selena’yı yükseltmek, başarıyor da…

Dilara
1 seneönce
yazdı

Miley’ye or-pu demesini biliyorsunuz . Ama hiç kendi idolünüzede baktınızmı selenanın come and get it şarkısında giydiği kırmızı elbise öpüşecek gibi olduğu o adam spring breakers (doğru yazmamış olabilirm) aldığı rolü hiç gözden geçirdiniz mi ? Yada Demi’nin Heart Attackta giydiği elbisenin göğsünü gösterdiğini görmediniz çünkü Miley s-rt-k.Yanlış anlamayın ben Selenayı severim Lovaticimde hemde çok büyük ama kim olursa olsun o onun kendi tarzı onun tarzını or-pu diye biçimlendiremezsin…

sssss
1 seneönce
yazdı

he miley de sizi çok takıyordu ona sürtük diyen tek insanlar biziz… herkes ona sürtük diyor zaten ve bu da hoşuna gidiyor. burada birbirinizi boş yere kırıyorsunuz

Dilara
1 seneönce
yazdı

göz yaşı varmış yürüyün lan klip için yaptı onu kendini acındırma çabaları hadi bu klibini geçtim we can’t stop ne kadınlarla yapmadığı şeyler kalmadı o klipte ağlıyor mu hayır liam bahsediyor mu hayır O-U MİLEYY.Smiler falan yürüyün ya s-rt-k olunursa tabi hayranları bırakır.

    Zehra
    1 sene önce
    yazdı

    Ahah?. Kendini acındırma ha?. Birkere we can’t stop ta o kadar çok illuminati varki saymakla bitmez. git internetten biraz ARAŞTIR! O sembolleri miley mi koydurdu?. saçmalık. HEPSİ PLANLANMIŞ ŞEYLER BU KADAR KÖR OLMAYIN! MİLEY’İN SULU GÖZLERİNE BAKARKEN HİÇMİ BİŞEY HİSSETMEDİNİZ?. MİLEY’İN GÖZLERİYDİ ONLAR!!!

Gizli_Özne
1 seneönce
yazdı

Savunan kişiler siz sadece çıplaklığına mı baktınız diyosunuz ya çok komiksiniz… gerçekten … ulen giyinik bi klip mi ki başka bi yere baksınlar… herkezi bu kadar araştıracagınıza kendi hayatınızı düzene sokun… onun bunun hayatını araştırıp yok ilimunatiymişti falan filan … çok mu lazım o bilgiyi edinmek … beyninizi yemişsiniz siz…

gizli kişilik
12 ayönce
yazdı

Ben mileyden nefret etmiyorum seviyorumda denmez ama miley cyrus artık değişti cidden artık yok yani yerıne sankı baska bırı gelmıs gıbı ben bu klibi izledikten sonra düşüncelerim tamamen değişti. gerçekten artık savunmayın bu kadını. beyninizi yemişsiniz siz yediremiyosunuz kendinize ama dediğim gibi bu kadın tam bir pislik olmuş

Forever Smiler
12 ayönce
yazdı

Ne yaparsaniz yapin Miley’e bulasmayin aq yeter artik ya hala anlamadiniz degil mi cahiller sarkinin anlamina bakin hala Liam’i sevdgini soyluyor Liam onu arkasindan bicaklamasina ragmen. anca orospu gibi laflari yakistirirsiniz ona bunlarin hicbirini o istemedi biraz arastirma yapin aq buraya Miley’e surtuk laflari soylemek sizleri de mukemmel yapmiyo bunu da kafaniza sokun.

Çok Okunanlar
Son Yorumlar
never ever harry asla boyle birsey yapmaz
taylor dünyaca ünlü ve one direction'un sahip olduğu ödüllerin yaklaşık 5 katı kadar ödülü var. hemde çok güzel.
bence süper olur yakışyorlarda... <3
Ben iptal ben şok bsn Wefad bu kıza bu adam o.O