Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?
Miley Cyrus’dan ‘Twerk’ Dansı

Miley Cyrus twerk dansı yaparak videosunu Facebook sayfasında paylaştı. Ünlü Disney yıldızı yeteneklerini sergiledi.  Yalnız bu videoyu, nişan yüzüğünü bulduktan sonra çekti. Miley buna pek sevinmiş olmalı. Videoyu izlemek için buraya tıklayın. Yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Etiketler:



Yazı Hakkında 16 Yorum Yapılmış
liamfans
2 seneönce
yazdı

S….klüğün kitabını yazıp, imza günleri vermeye karar verdi.

    ESNOBağımlısı
    1 sene önce
    yazdı

    Bak şimdi pislik. Sana söylemek istediğim şu beynin varsa anlarsın. Sen onun kadar başarılı değilken nasıl laf edebiliyorsun aa evet unutmuşum sen tam bir gerizekalısın. Seni s*kerim kızım defol git buradan. En azından başarılı bir sanatçı ol öyle gel.

Selenita
2 seneönce
yazdı

Anladık b*k gibi dans ediyo

Selenita
2 seneönce
yazdı

Biri bana hayatımın 2:15 dakikasını bana geri versin.

    ESNOBağımlısı
    1 sene önce
    yazdı

    Eğer beyinin olsaydı verirdim canım :)) boşver üzülme senin gibi insanlar ömür boyu beyinsiz yaşayabiliyorlar tıp ilerlediğinde imza toplıycam ilk sana beyin nakli yapsınlar :))

    Adınız Soyadınız
    1 sene önce
    yazdı

    BENNİMDE SENİN YAZDIĞIN BU YORUMU OKURKEN HAYATIMIN 5 DEĞERLİ SANİYESİ GİTTİ GERİZEKALI

    ESNOBağımlısı
    1 sene önce
    yazdı

    Okumak zorunda değilsin aptal git kendi yaşıtlarınla takıl parklarda sen ne anlarsın danstan bunun ünlü bir dans olduğunu herkes bilir ve Miley en iyi şekilde yapmış

TUĞBA İNCE
2 seneönce
yazdı

siz gerizekalılar miley sürtük falan değil ayrıca bu dans böyle oluyor ve selanita sen çok bile yaşamışsın o hayatının 2:15 dakikasını güzel bi ş ey için harcadın en azından

destiny
2 seneönce
yazdı

sevmiyosan ne diye haberine bakıyosun ki mal mısın ?

    TUĞBA İNCE
    2 sene önce
    yazdı

    sana katılıyorum ayrıca bu gerizekalıları boş ver onlarla konuşmaya bile değmez

    ESNOBağımlısı
    1 sene önce
    yazdı

    EVET ONLAR MALLAR BEYİNLERİ YOK ONLARIN KENDİLERİ SANKİ ÇOK TANINMIŞ BİR İNSANMIŞ GİBİ MILEY’E LAF ATIYORLAR.

Smiler
1 seneönce
yazdı

bi siktirin gidin !

smiler
1 seneönce
yazdı

Hala çok tatlı ya :) hep böyle ol güzelim

1Demiley
1 seneönce
yazdı

Oyşşşş yerim aşkm hayatımın anlamı yaşama sebebim Miley <333 Miley'e bok gibi dans edio diyenler yiyosa kendi videolarını çeksin de kim bok gibi dans ediyomuş herkes görsün !!

DirectionerGirl▲
12 ayönce
yazdı

Twerk yapan poposunu ısırdığımın çocuğu :D

syrsko
11 ayönce
yazdı

yapmayın kızlar hatun guzel dans edıyo daha ıyısını yapan warsa hatta kotusunu bıle yapan warsa ızleyebılırım buyuk bı zewkle :D

Çok Okunanlar
Son Yorumlar
aynen katılıyorum aşkım çok güzel olduğundan hep nazar deyiyo yaaaa yerimm ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
barbara ve selena ben ne selenator ne barbellayım ama kıyaslama yapalım ödüller barbara nın bir yeteneği yok ve ödülü yok ama selena nın ise tam 85 ödülü var güzel dans ediyor iyi bir oyuncu ve güzel bir sesi var piyano bateri ve gitar çalıyor yani yetenek ve başarıda selena daha üstün fizikse barbara manken ama bilirsinizki mankenler güzel olmak zorunda değil yani barbara victoria s secret mankeni olması marifet değil ve manken olmak başarı değil ve barbara nında selena n ında fiziği bence güzel ama barbara nın burnu fare gibi ne bileyim çok abartıyorsunuz ben fotoğrafları na baktım ve barbara çok efekt ve shop yapıyor selena da efekt ve shop yapıyor ama selena bana doğal geliyor ama barbara ise makyajsız çok çirkin zaten selena makyajsız en güzel ünlü seçildi fizik konusunda barbara güzellik konusunda ise selena daha üstün hayranlar bazılarınız barbara nın milyonlarca hayranı olduğunu söylemişsiniz ama barbara nın 1 milyon hayranı var selena nın ise 60 milyon hayranı var ve selena hep altın albüm ödüllerini alıyor ve bir çok plağı var yani selena 1 gecede 5 tane ödül aldığuı bile oldu barbara nın kıskanması barbara selena yı kıskanıyor çünkü barbara justin hayranı ve justin selena ya aşık selena barbara dan daha güzel ve bir çok dergide selena ilk 10 a girebilirken barbara 80. oldu selena nın yetenekli olması beceriği tatlılığı ve güzelliği onu doğal olarak kıskandırdı çünkü selena makyajsız en güzel ünlü seçildi ama barbara selena ya makyaj güzeli dedi ama selena aldırmadı selena nın birçok hayranı var ama barbara nın hayranı bile yok sizce lady gaga ve rihanna gibi ünlülerin olumlu yorum verir ken barbara nın selena dan nefret etmesinin bir sebebi vardır bence çünkü selena nın kendine özel kokusu oje markası giyim markası var ve şarkıları rıo altın sertifikası kazanmış ve michael jackson dan sonra 8 den çok emmy alan tek insan ve selena bir çok başarı elde etmiş bir kadın aynı zamanda bir çok erkeğin selena yı beğenmsi barbara yı çıldırtmış olmalı unicef konusu barbara bağış yapsa bile selena kadar bağiş yapmıyor evet selena bağışı gösteriş için yapıyor olabilir ama en azından bağış yaptığını biliyoruz ama bilmesek gene para manyağı gibi hakaretler ortaya çıkabilir soma barbara nın somaya destek olması gerçekten iyi bir şey ama unicef olayına bakarsak barbara da içinde tutabilirdi ama barbara hiç gösteriş için yapıyor demezdiniz ve aynı şey selena nın israil olayına yaptığı çok güzel bir şeydi selena risk aldı ama selena bir o kadarda hakaret yedi spring breakers meselesi selena spring breakersta bikini giysi ve bunu herkes giyer ve selena o kadar ahlaksız bölümlerinde oynamadı barbara ise bizzat heryerini açtı ama barbara nın daha bir victoria s secret mankeni olduğu bile bilinmedi ve bence barbara o kadar çekici ve seksi bir kız değil seksi olmak bir yerlerini açarak olunmaz ve selena bir yerlerini açmasa bile asil ve seksi durabiliyor ve bence selena fizik hariç herşeyden daha üstün ve bence selena yı en güzel ilk ona koyup barbara yı 80. sıraya atmışlara demmekki selena daha güzel
sen neyin kafasındasın kızın yapmadığı pislik kalmadı
tek favorimiz yok ki HEPSİ :)))))))))