Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?
Taylor Swift Özel Hayatı Hakkında Röportaj Verdi
Taylor Swift Özel Hayatı Hakkında Röportaj Verdi
11
Eki

Taylor Swift, InStyle dergisinin Kasım ayı sayısına kapak kızı oldu ve röportaj verdi.

Bir erkekte ne aradığıyla ilgili olarak:
”Bence bunu değiştirmeliyim. Arkadaşlarımın bana dediğine göre, eğer ki birisini ‘kötü’, ‘gölgeli’, ya da sır saklıyor gibi görürsem, o kişiyi çok ilgi çekici buluyormuşum. Bu son zamanlarda geçirdiğim bir aşama oldu. Ama hayata bu şekilde devam etmem gerektiğini düşünmüyorum. Bu tarz konularla ilgili olarak kendinizin farkında olmanız önemli, çünkü günün sonunda o tarz bir adamla birlikte olmak istemezsiniz.”

Yalnızlığıyla hakkında:
”Uzun zamandır bir ilişkim yok. Öyle düşünüyorum ki, eğer doğru kişiyle birlikteyseniz, daha önce pek de iyi hissetmediğiniz şeyler hakkında harika hissedersiniz, en azından ben bu şekilde olması gerektiğini duydum. Bilemiyorum…”
”Bazen birisiyle sadece 2 buluşmadan sonra bile onun doğru kişi olmadığını anlayabilirsiniz. Ve bazen, doğru kişi olmadığını bilseniz bile o kişiye adeta abayı yakmış gibisinizdir. Zaman içinde öğrendiğim -ve bundan gurur duyduğum- bir şey varsa, o da ne zaman ayrılmanız gerektiğini bilmektir. Bazı kısa ilişkilerim oldu, çünkü ne zaman ayrılmam gerektiğini biliyordum.”

Ed Sheeran ile aralarında platonik bir yakınlaşma olup olmadığı konusunda:
”Ed ve ben çok iyi iki arkadaşız. Daha önce bir erkekle hiç bu kadar yakın bir arkadaşlığım olmamıştı. Tabii bu aslında biraz tuhaf, çünkü bu tarz kız-erkek arkadaşlığı durumlarında genellikle eninde sonunda bir taraf daima daha fazlasını ister. Ama bizim aramızda bu tarz bir durum olmadı.”
”Erkeklerle arkadaş olabilmek önemli. Benimle arkadaş olmak isteyen erkeklere şunu söylüyorum, eğer ki benimle arkadaş olacaksanız, bilin ki insanlar bize hemen sevgili muamelesi yapmaya başlayacaklar.”

Lena Durham’la olan arkadaşlığı hakkında:
”Çok yoğun çalışmasına rağmen, beni ziyaret etmek için bir kaç saat ayırmanın yolunu daima bir şekilde bulur. Birbirimizi Twitter’da takip etmeye başladık, sonra o bana özel mesaj gönderdi ve birdenbire adeta birbirimizi takdir edenler topluluğu oluverdik. Daha sonra anladık ki, birbirimize çok ama çok benziyoruz. Ona her şeyimi anlata bilirmişim gibi hissediyorum. O çok açık fikirli birisi. Eğer ki hayatta yanlış bir adım atarsam, bunu çekinmeden söyleyebileceğim ilk insan Lena olacaktır.”

Çeviri için Hakan Can’a teşekkür ederiz.
Taylor Swift - InStyle 2013

Etiketler:

Yazı Hakkında 10 Yorum Yapılmış
ela
6 ayönce
yazdı

İlk insan Lena mı EN İYİ DOSTTUN Selena’ya ne oldu?

    conqueror37
    6 ay önce
    yazdı

    Onu lafın gelişi demiştir. Selena’nın yeri ayrı zaten onun için, röportaja falan gerek yok :D

    ela
    6 ay önce
    yazdı

    Yanii :)

swifties
6 ayönce
yazdı

taylor ! :) <3

glee
6 ayönce
yazdı

fotoğrafta biraz ürkütücü çıkmamış mı yani oldukça yanlış anlamayın onu dış görünüşü ile yargılamıyorum zaten buna hakkım yok ayrıca erkeklerle kızlar arkadaş olamaz diye bir şeyde yok bence ya insanlar hep böyle düşünüyor ama örneğin cory ve naya var ilişki yaşamadılar ama birbirlerinin en yakın arkadaşlarıydılar.

    army
    6 ay önce
    yazdı

    öyle bişey demedi zaten sadece sevgili muamelesi yapar herkes dedi

Lovatic
6 ayönce
yazdı

Sevgililerini değiştirdiği gibi yakın dostlarınıda sık sık değiştiriyor. Kim ne derse desin bence DELENA , TAYLENA dan daha güçlü bir dostluk. Selena Demi’nin değerini biliyor ve umarım en kısa zamanda eskisi gibi olurlar.

    Selenator
    6 ay önce
    yazdı

    Haklısın kardeşim sana katılıyorum.
    Zaten Delena varken taylena ne allasen??

    army
    6 ay önce
    yazdı

    abi Taylena’yi kimsin eziyosun biz zaten selenaya meraklı değiliz!!
    en iyisi dostluk Justin ve Taylor forever Justay/Jaylor <3
    BURAYA GELİP JUSTİN E LAF ETTİ DERSENİZ AĞZINIZA SIÇARIM ONLARIN HEPSİNİN YALAN OLDUĞUNU AÇIKLADI TAYLOR !

ddlovato
6 ayönce
yazdı

BENCE TAYLOR ACAYİP CİRKİN MAYMUN FALAN ashshdghjashja

Çok Okunanlar
Son Yorumlar
Bu nasıl bir ingilizcedir amk?? 1. o kelime "bitch" 2. -es getirerek çoğul yabmana gerek yok. bitch yazman yeter. ya da sen sadece kelimeyi doğru yazsan da yeter. hadi eyv.
hepsi doğru çıktı doğru çıkmasaydı bile ben lovaticim
Katy perry: justini çok seviyorum hatta onu evlatlık bile alabilirim ama selena varken olmaz selenayı çok severim fakat justinle uymamışlar Avrl lavigne: bende belieberim ve justinin olumlu bir ilişki içerisinde olduğunu sanmıyorum biri justini bundan kurtarsın Chris brown: selena mı? Oda kim? Haa şu justinin yeni sevgilisi merak etmeyin uzun sürmez İster inanın ister inanmayın bu justinden sonra tanındı yeteneği bie yok mq. tanındı.
Çok güzellllllll olmuşşşşş.O zaten hep güzel ve ilgi çekici
ÖZENTİ ? HAHAHAHAHA HANGİ ÖZENTİLİĞİNİ GÖRDÜN BİTCH !!!! SENİN MİLEY İLE SELENA ARASINDA O KADAR FARK VAR Kİ ANLAMIYORSUN MİLEY VEYA TAYLOR VAR MI İÇLERİNDE SONLARINDA FELEN OLSA NEYSE AMA İÇİNDE BİLE MİLEY VEYA TAYLOR OLSA SELENA OLMASA İÇİNDE BEN HAKETMİŞ DER KAPATIRDIM AMA SEN İLLA İÇİNE GİRİP BEDDUA VE KÜFÜR YEMEK İSTİYOSAN O SENİN ÖZÜRLÜLÜĞÜN