Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?


The Vampire Diaries Oyuncuları – Teen Choice Ödülleri 2012

The Vampire Diaries dizisinin oyuncıuları Ian Somerhalder, Nina Dobrev, Paul Wesley, Kat Graham , Candice Accola ve Michael Trevino 22 Temmuz Pazar günü Universal City, Kaliforniya’da düzenlenen Teen Choice ödüllerine katıldı. Kırmızı halıda poz veren oyunculara ödül töreninde bol şans diliyoruz!



Yazı Hakkında Hiç Yorum Yapılmamış
Çok Okunanlar
Son Yorumlar
aynen o cok tatlı HARRY SENİ SEVİYORUM:)
aynen o grubun en küçüğü bende sınıfın o ailesine düşkün bende o dans etmeyi sarkı söylemeye bayılıyo bende o küçük olmasına rağmen olgun bende:)
ben bunaların hpsni biliyom hatta zayn sigarayı hayranları için bıraktı Harry styles saçlarını sabah kalktığında tarayan tek grup üyesi Louisin bir kız kardeşi Harrye asık ama Louis arkadaşıyla flört etmesini istemiyo liamın lakabı babacık çünkü grubun en olgunu nialın asıl saç rengi kahverengi buda benim bildiğim bikaç bilgi iste. benden bütün directinerlara selamlar:)
ben directionerim ama harry tayın onun hakkında şarkı yazması hakkında hoşnut açıkçası tayda onunla ilgili şarkı yazıp duruyo bence beraber olabilirler tekrar ama ben desteklemem
Haylor ♥ geri gelse yine desteklerim ve Dört gözle Night changes'ı bekliyorum