Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?
Zayn Malik, One Direction’ı Bırakıyor Mu ?

 Plak şirketi Zayn Malik’in One Direction’ı bırakacağından çok endişeli. Çocuklara çok yakın olan bir kaynağa göre şu günlerde bunalım yaşayan Zayn Malik’in kafası karışmış durumda.

 

Zayn şu sıralar ünüyle uğraşma derdinde. Hepimiz biliyoruz ki Aussie isimli bir kadın Zayn’nin onunla yattığını iddia etmiş ve fotoğrafları da satmıştı. Zayn Malik’in bu haberden sonra günden güne artan içe kapanıklığı ününü devam ettirmekte onu isteksizleştiriyor. Sadece bu değil. Ağustos ayında Perez Hilton da Zayn Malik’in otel odasına bir kızı çağırdığına dair skandal bir video yüklemişti sitesine. Daha sonra Zayn bu dedikodular yüzünden Twitterını silmişti. Ve o zamandan beri gruptan çıkacağına dair söylentiler yayılmaya başlamıştı.

 

Aynı zamanda Celebuzz gibi güvenilir bir siteye konuşan kaynak, Zayn’in ailesine çok bağlı olduğunu ve onlardan uzakta olmaktan nefret ettiğini de söyledi. One Direction turu ve 3D Filmi onu çok zorluyor. Böyle olunca One Direction’ın grup yönetimi Zayn’e biraz mola vermesi için öneride bile bulunmuştu. Kaynak şunları da söylüyor.

 

Zayn ve yöneticiler arasında büyüyen bir gerginlik var.

 

Ama Directionerlar şimdilik merak etmesin. One Direction grubunun her üyesi 3 yıllık bir sözleşme imzaladı. Yani Zayn istesede istemesede bizlerle olmak zorunda.




Yazı Hakkında 87 Yorum Yapılmış
Tuba
2 seneönce
yazdı

Yğğğ ! Gitmesinn hany asla AYRILMAYACAKDINIZ !! :(

    directioner alev
    1 sene önce
    yazdı

    sanane lan tohumuna para mı saydın tapılımı malın sana öyle şeyler yaparım ki mal olursn

Berna Belictioner
2 seneönce
yazdı

Bu aldatma haberleri daha önceden çıkmıştı ve herkes yalan haber olduğunu biliyor. Çünkü sözde Perrieyi aldattığı kız Zeynin yatakta reimlerini çekip koymuştu ama yalan çünkü o haber yapılmadan önce Zayn’in telefonu çalındı ve içinde bu fotoğraflar vardı. Ayrıca Zayn şu son provalarda da gayet mutlu . Aynı zamanda bir çok güvenilir dediğimiz kaynak bir çok yalan haber de yapılıyor ve ben Zaynin sözleşmeyle zorla grupta kalmak zorunda olduğuna inanmıyorum.

    selin ulu
    2 sene önce
    yazdı

    bende katılıyorum haksızlık bu haberi yeni aldım ağlıyorum zayn bizi bırakma

    Adınız Soyadınız
    2 sene önce
    yazdı

    kesinlikle yalan haber inanmıyorum zayn grubu bırakamaz ve kimse onu grupta kalması için zorlayamaz

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    helal kız sana iime su serptin bide zayn enişten olur kulağına küpe olsun ayrıca bir daha zayn ile ilgili böyle kapsamlı araştırmalar yaparsan seni kapsamlıca +18 sözleşmelere sürebilirim ona göre hııııı

    Directioner
    1 sene önce
    yazdı

    Helal sana haklısın B’nde onu anlatmaya çalışıyorum zayn one direction hakkındada onçlar bnm herşeyim diyo zaten

Tuğçe
2 seneönce
yazdı

Peki Ya 3 yıl sonra :( :(

    Directioner
    2 sene önce
    yazdı

    aynen 3 yıl sonra nolucak inşallah ayrılmaz heralde yöneticilerle 3 yıllık imzaladı benim bildiğim Zayn One Direction’u bırakmaz inşallah hiçbiri ayrılmazlar geçen günlerde de Louis de grupta en az sevilen benim gruptan ayrılabilirim diye söylemiş yani yazıda öyle yazıyodu doğru olmayabilir ben biliyorum ki bu grup perrie,işte aldatma olayları fln yüzüznden yani bunalıma girebilirler ama böyle birşey yüzünden asla ayrılmazlar onlar kankalar kardeşler ve birbirlerini çok seviyorlar üstelik hayranlarını üzmezler ve yalnız bırakmazlar…. I LOVE ONE DİRECTİON

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    berak etme üç yıla kadar senin ona olan o aptal aşkın biter bitmeliiii

Leyla
2 seneönce
yazdı

Ya aldatma haberi yalan o Zayn a benziyen rus garson. Hem Zayn ın telefonu çalınmıştı bu haber yapılmadan önce. Zayn ın böyle bişi yapmadığını herkes biliyor. ZAYN GRUPTAN AYRILMAYACAKTI HANİ HEP BERABER KALICAKTIK :(

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    tık derken benim bildiğim kadarıyla gurup beş kişi sen kimsin lad adam ol aklını alırım .

Directioner
2 seneönce
yazdı

yaaa böyle bir şey olamaz inanmam onlar kardeş:(:( off

    zayn direvtioner
    1 sene önce
    yazdı

    kimse evlencekler demedi

zayn hastasi
2 seneönce
yazdı

zayn asla gruptan cikmaz Perrie yi de aldatmadi falan hepsi yalan bunlarin yaaaaaaaaaa

    directioner alev
    1 sene önce
    yazdı

    allah allah bi git ya senin o hastalığını da bi ara iileştirelm cnm zayn hastasıymış mal ya

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    senin hasta olduğun her halinden belli directioner alev kuzenim olur doğru söylüyor çok iyi tedavi eder seni neyse inşeallah iileşmez ölürsün ama çocuk Müslüman diye fatiha falan bekleme yada bekle ölü olduğun için bolca zamanın var

Şule
2 seneönce
yazdı

Ohaaaa inanamıyorum Zayn yapma annem istediklerini desinler üzülme sen boşver onları :( Ya anlamıyorum ne alıp veremedikleri var şu çocukla uğraşmayan kişi kalmadı Allahım yarebbim yeter ama ayrıca Zayn gidemez gitmemeli olmaz izin vermem ne Zaynie ne de diğerleri gruptan ayrılamazlar .

ayşe şeval
2 seneönce
yazdı

zayn guruptan çıkarsa hepsi dağılır hem 3 yıla kadar kalırsa 3 yıldan sonra nolucak bizi üzmek için bu kadar uğraşmanız gerek yok zaten biz sizi göremediğimiz sürece üzülücezz

.
2 seneönce
yazdı

Bırakmaz ki la bu piç

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    sen çok şerefli olaydın böyle bir insan yavrusuna hele de zayn gibi bir insan yavrusuna piç demezdin

    directioner alev
    1 sene önce
    yazdı

    o piç kelimesini ters döndürür senn bi yerine sokarım

cvbn
2 seneönce
yazdı

eğer şu son çıkan aldatma haberi doğru olsaydı kız neden yalnızca zayn’in fotoğrafını çeksin ki yanına uzanıp beraber fotoğraflarını çekerdi kesin kanıtlayabilmek için, yalan hepsi ve bence gruptan sadece zayn’le bu kadar uğraşılmasının nedeni o müslüman olduğu için onu kötü göstermek istemeleri

    damla
    2 sene önce
    yazdı

    hey noluyoruz sen kimsinde zayn’e küfür ediyosun ilk önce terbiye edinip sonra zayn’küfür etme hakkını bul ki sen zayn’e asla küfür edemezsin edepsiz

Merve Büyükdereli
2 seneönce
yazdı

bence bırakmaz her ünlüye oluyo böyle şeyler

    onedirection
    2 sene önce
    yazdı

    çok üzüldüm onedirectionun hayranı olarak

hatice çelebi
2 seneönce
yazdı

hayır ya olmaz zayn bunu bize yapamaz :’(

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    bana yapmaz da sizin için aynı şeyi söyleyemem

Yagmur erman
2 seneönce
yazdı

Bernaya katılıyorum bence böyle seyler söyleyerek bizleri üzülüyorlar bence zayn ayrılmaz be

123456789
2 seneönce
yazdı

şahsen ben deli gibi ayrılmasını istiyorum.. :D

    TUĞBA İNCE
    2 sene önce
    yazdı

    hey sen nediyosun :(

    ZaynFan.
    2 sene önce
    yazdı

    Sen istemeye devam et sonunda hayal kırıklığına uğrayacaksın hem Zayn bizi asla bırakmaz…;)) herşey istemekle olmuyor birazda düşün istersen.

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    şahsen bence sus bu manyaklar deli gibi azını ortadan 2′ye ayırmak istiyor olabilirler

adsız
2 seneönce
yazdı

yaaa zayn gitme ne olur sensiz olmaz gurubun tadı tuzu kalmaz hem the wanted grubu bizi geçmeye çalışıyor!zayn ne olur gitmeeeee……!!!!!

    damla
    2 sene önce
    yazdı

    ya malmısın gerizekalımısın aptalmısın şuna bak ya sen kimsinde zayn’e böle şeyler diyosun seni terbiyesiz edepsiz ahlaksız

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    ağlama lan biri şu kıza emzik versin

adsiz
2 seneönce
yazdı

neeeeyyy lutfen Zayn chikma please seni chookmseviyorum eger sen cikarsan bende directionerlikden cikarim

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    çık git len bizim için de zayn için de çok kıyak biriyilik yapmış olursun

TUĞBA İNCE
2 seneönce
yazdı

haberi yeni aldım şu an ağlıyorum zayn bizi bırakma ayrıca tuğçe haklı ya 3 yıl sonra ne olcak ve zayn nolur bu haberlerle kendini üzme hem sen demiyomuydum hayat zordur yaşamayı dene sende bunu yap zayn.ayrıca düşündümde zayn grubu ve bizi bırakmaz

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    sen düşünebiliyonmu yani o kadar büyüdünmü ya şu kızın emziğini verin ağlamasın

damla
2 seneönce
yazdı

zayn sen onları kafana takma bizi de üzme lütfen ya lütfen bırakma grubu bizi eğer bırakmak istiyosada şimdi değil 3 yıl sonra bırakacak ve 3 yıl sonra grup dağılıcak ve bizde onları göremediğimizle kalıcaz ve ben şuan ağlıyorum mutsuzum haberi yeni aldım çok üzüldüm zayn lütfen bizi bırakma nolrusn

Directioner
2 seneönce
yazdı

Yalan haber Zayn grup arkadaşlarıyla gayet mutlu instagramda her dakika birlikte çocuklarla fotoğraflarını paylaşıyor Zayn Malik hayatta bırakmaz onları onlar birbirine çok bağlı . Grup arkadaşları herşeyde Zayn’e destek oldu onun toparlanması için yardım ettiler ve oda toparlandı zaten şimdi gayet mutlular boş haber yapmayın .. !!!!!!

directioner
2 seneönce
yazdı

Daha dün eklediği videoda bateri çalıyor falan. AAllah belasını versin iftira atanların onların yüzünden terörist diye dalga geçiyorlar. Yakışıklı olduğu için sapık muamelesi görüyor. Zayn onlara izin vermemeli çok üzülüyorum :’(

Arya Kaya
2 seneönce
yazdı

Zayn bunu yapmaz..

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    sen nereden biliyon lan yapmayacağını bana bak kızım zay ile evlenip te boşanmış eski kırığın gibi konuşma arya mısın nesin seni aya kadar döver marsa kadar tokatlar jupitere kadar yolar Neptün e kadar inletirim şimdi çık lan bu sayfadan biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippp

    directioner alev
    1 sene önce
    yazdı

    hadşi canm diyelm yaptı o zaman nolcak gelip burda mal mal konuşma gerizekalı git eve annen cici bebeni hazırladı içersn

tuncertioner
2 seneönce
yazdı

ayrılsıııın çok istiyorum. grup dağılsın istiyoruuuuuuuuuum!! FOREVER MAHMUT TUNCER!

    damla
    2 sene önce
    yazdı

    ya kızm malmısın ya git seveceğin kişiyle ya ne istiyon be zayn’nden be mal hem senin istmenle dağılmıyo merak etme gerizekalı :D

    EsRa
    2 sene önce
    yazdı

    salak mısın? saçmalama

    Cemre
    2 sene önce
    yazdı

    SALAK o kim ayıptır sorması bişey olsa bari be tip yok ne ses yok anlayacağın bir B*k yok onda FOREVER DİRECTİONER ve …

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    kimsin ulan sen bu sayfada ne işin var 1d ile mahmutun bir arada ne işi var sen ne cin misin tik misin bu sayfadan çık koş git o tuncerin yanına madem tunceri seviyon bu isim ne inletirim ulan seni biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppp

    directioner alev
    1 sene önce
    yazdı

    senin ağzına sıçarsam görürsn

Esra
2 seneönce
yazdı

olamaz!!! hyr

    directioner alev
    1 sene önce
    yazdı

    hadi cnm

:D
2 seneönce
yazdı

Arkadaşlar boşuna korkmayın. Haber yalan :D

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    baban mı dedi

yess
2 seneönce
yazdı

Geçtiğimiz hafta, Zayn Malik’in One Direction grubundan ayrılacağına dair çıkan haberler yalanlandı.

Medyada çıkan haberlere göre, Malik’in şöhretin zorluklarına katlanamadığı için gruptan ayrılma kararı almıştı. One Direction temsilcisi, bir röportajda Zayn’ın gruptan ayrılma gibi bir olayın söz konusu olmadığını açıkladı.

Zayn Malik, kendi yoluna gitmek istediğini söyleyen haberlere inat onun bir yanı daima grup arkadaşlarıyla birlikteydi.

One Direction’un bir sözcüsü şöyle diyor ;

Zayn, grubu terk etmiyor.Grup sadece yeni çıkacak olan single’ları ”One Way Or Another” a odaklanmış durumdalar.Onlar bir aradalar ve sevgi içerisindeler, onlar şu an kesinlikle bölünemezler.Ayrıca 20 Şubat tarihinde Brit (ingiliz) ödüllerine çoktan hazır durumdalar dedi.

    zeynep telli
    2 sene önce
    yazdı

    ya bişi söylicem bn araddığım hiçbirşeyi bulamıyorum herşey karmakarışık ya biraz tepkimizi göstertelim arkadaşlar

ZeynepTomlinson
2 seneönce
yazdı

ZAYN YAPAMAZSIIIIIN !!!!!

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    sana mı sorcak lan eşşeoğlu eşşek

Selly'g. Horan
2 seneönce
yazdı

Zayn Müslüman ya koyuyor ırkçılara.Zayn sen merak etme annem biz hep arkandayız.

Ayensonnelerolmuş
2 seneönce
yazdı

Zaten doğru değil bu hber yalan o yüzden içde kafaya takmıyorumm :)

    directinor
    2 sene önce
    yazdı

    zaten istesede ayreılamaz

zeynep telli
2 seneönce
yazdı

ya ardağım hiçbirşeyi bulamıyorum öffff bu stenin admini kimse biraz takipçilerle ilgilensin yaaaaa

1d jb
2 seneönce
yazdı

lütfen bırakma zayn biz seni çoooooooooooooooooook seviyoruz

X
2 seneönce
yazdı

AYRIL LÜTFEN AYRIL LÜTFEN AYRIL

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    şimdi ben seni ortadan ikiye ayırcam

Selin
2 seneönce
yazdı

Hayır Zayn Yapma Bunu :(

directinor
2 seneönce
yazdı

allahın belası perrie yüzünden üzülüyo bu çock neden onu bu kadar üzüyorsn ha perrie haaa neden bu çocktan özr diliyeceksin onu bu kadar üzmene izn veremeyiz biz tamammı anlıyomsn biz zayni görmeden tanıyorz sevityorz ki sen onun kız arkadaşısın seni aldattığını düşünüyorsn bu çocuğa haksızlık ediyorsun seni pislik

    off
    2 sene önce
    yazdı

    saçmalama Zayn iftiralardan dolayı bu halde. O kadar iftiraya saçma salak aldatma haberlerine rağmen perrie onu hep destekledi. Aç twitter ı , hala çok mutlu bir çift. İnşallah ayrılmazlar çok sayılı bir kız. Zayn in ailesi ile vakit geçiriyor, dinine sayı gösteriyor. Eğer Zayn i seviyorsan onun mutluluğunu istersin

ece
2 seneönce
yazdı

böyle haberlere inanmayın zayn açıklama yaptı HİÇ BİR YERE GİTMİYOR DJ MALIK İMİZ

DIRECTIONER
1 seneönce
yazdı

Kaç yıllık sözleşme imzalarsalar imzalasınlar biz gerçek DIRECTIONERS 1D’yi 3 yıllığına sevmedik biz onları ömrümüz boyunca seveceğimize söz verdik ve de ömrümüz boyunca da seveceğiz .
FOREVER ONE DIRECTION <3
FOREVER DIRECTIONERS <3

cansuu
1 seneönce
yazdı

yaaa hayır bi yere gidemessin biz seni siz olarak sevdik elin kadınları gelmiş iki yalan hberle diye bi yere gi de mes sin

elif
1 seneönce
yazdı

herşey yalaven bu habere kim inanır ve o ayrılırsa grup kalmaz

    zayn directioner
    1 sene önce
    yazdı

    directioner inanır antiler göt olarak kalır

zayn directioner
1 seneönce
yazdı

alın işte dedim size zayn zayn alın size zayn kaçırdınız çocuğu. ne alakası var demeyin o kızda kesin sizin gibi biridir. hava olsun diye de fotoları çekmiştir hem ne olmuş bende onun kadar yakışıklı olsdaydım bende tek bir kızda takılı kalmazdım…..Get zayn zayn zayn you miss you take that kid said. Do not say what you have to do it girl like you is accurate. What happened to the air whether he has received the fotoları a single girl I installed it I would not olsdaydım so handsome

deniz gürtaş
1 seneönce
yazdı

korkmayın yalan haber hem zayn zaten grubu asla bırakmayacağını söylüyordu hem o bırakırsa grup öyle olmaz diğerleride dağılır öyle bir grup kalmaz artık

nur çakmak
1 seneönce
yazdı

hyr öle bişe yok yalan hepsi

zayn directioner
1 seneönce
yazdı

ulan ben bu çocuğun azını burnunu kırıp sonrada onu öpmek istiyorummm………..

zayn directioner
1 seneönce
yazdı

ulan bu nasıl bir şeydir kendimi aptal gibi hissediyorum ulan niye kimse beni anlamıyo benim bu çocuğu öpmem lazım yaaa.gecem gündüzüm o oldu aldığım nefesten daha da değerli oldu her gece düzenli olarak rüyalarımı süslüyor biri beni kurtarsın bu çocuğun aŞKINDAN ama imkansız zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ama zayn maldan hiç anlamıyor parry onu kandırıyor ama o ona o kadar aşık ki aşk gözlerini kör etmiş ama ama kör olmasının sebebinin başlangıcı da göz zevkinin bozulması

zayn directioner
1 seneönce
yazdı

zayn maldan anlamadığını resmen kanıtladı da bişey dicem o malla zayn nişanlandı diyolar o maldaki yüzükten zayn da yok bide o nasıl bir nişann yüzüğüdür insafa gelin doğru haber yapın ölüyom sandım ama üzgünüm zayn directionerler ölmedim zayn i bırakmayacağım bide o bunu anlasaa

Directioner
1 seneönce
yazdı

Ya zayn bu grubu bırakmaz. Çünkü onlar benim herşeyim diyo zayn

bi dost
9 ayönce
yazdı

Zayn hiç üzülmesin ben onun çok güçlü bir çocuk olduğunu biliyorum eminim bunları da aşacaktır dedikodulara kulak asmasın biz onun yanındayız Allah onun yardımcısı olsun

elif
9 ayönce
yazdı

asla bırakmaz zayn bunların hepsi yalan dünyaca para ve ünü nereye bırakıyor

merve
4 ayönce
yazdı

hayirrrr nolur ayrilmasin nolursun allahim nolursun

selin
2 ayönce
yazdı

Çok sevindim biz sizi öyle tanıdık ayrılmanızı istemeyiz:)

selin
2 ayönce
yazdı

Çok sevindim biz sizi öyle tanıdık ayrılmanızı istemeyiz:). Sizi çok seviyoruz:):)

Çok Okunanlar
Son Yorumlar
Supernatural'ı beğendim sadece Dean'in gözleri siyah olabilirdi bence
Mükemmellik diye buna derler. Pembe çok yakışmış. Ama biraz kilo almış gibi. O artık 30 yaşında. "Büyümek istemiyorum" dedi ama farkında olmadan büyüdü. Ama ben onu her haliyle çok seviyorum ölene dek onun Little Black Star'ıyım ve gurur duyuyorum!
oy açkımın yüzü gülüyor ^^
ya bi git justin ile mileyi nasıl yakıştırıyosun??? Deli misen nesen ya